hemma.

är ledig idag och kom nyss hem från stan. har varit och färgat håret hos malin sen åt vi lunch, sen en liten promenix på stan.
det blev dyrt hos malin, haha. 850 spänn spenderade jag, men det var det värt är sjukt nöjd!

snart jag möta mamma på stan. sen ska jag till Hell yeah tattoo för en viss morbror och moster ska tatuera sig idag. haha ska bli kul att se dom in pain. ;)

har städat hela lägenheten med. tog typ bara 40 minuter men det var jobbigt! det som är det sköna med en liten lägenhet, att man slipper städa i timtals.



min nya hårfärg och frisyr. nöjd som fan!


Kommentarer
Postat av: emma

fasen va snygg du blev!

2009-10-16 @ 11:01:13
Postat av: lina

jag har klippt det ännu kortare med, emma. ;)

2009-10-19 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0