home sweet home.

vet ni vad? jag gillar min lägenhet mer och mer för varje dag som går.
den blir mer och mer hemtrevlig ju mer tiden går. det finns alltid nåt fint
som man kan köpa till. och som ni vet så är handlar jag, och det mycket.
i mycket stora mängder.
usch smäll på fingrarna, ska inte handla så mycket, får inte plats med nåt
mer snart.

iallafall, kom precis hem från tjejkvällen här hemma i värnamo. blev ett par
nya jeansleggings och en najs liten jacka.
syrran: det är en sån du har i turkost. hehe.
sen så blev det en sjukt snygg halsduk på mq. en såndär jättestor som man
kan veva femtio varv runt halsen. den var på herravdelningen men jag tyckte
hellre att den skulle hänga med mig hem.

snart börjar det närma sig! YEAJ!

criminal minds är på tv nu, fan vilket underskattat program.
förresten nån som såg fråga olle dokumentären igår?
hahahahahahahahaha, trodde jag skulle dö. handlade om onani. va fan?

nu ska jag sova. ska upp och ut och gå imån, klockan sex på morgonen!
slå det ni!

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0