ledig!

JAG ÄR LEDIG IDAG! HIPP HIPP HURRA!
ja, jag är ledig.
gick upp vid halv tio typ, skulle klippa min kusin daniel. så nu ska jag berätta den roligaste historien om hur han kom hit.
det var meningen att daniel skulle komma typ vid kvart i tio. så jag ligger i sängen och väntar på att han ska ringa på dörren, men det gör det inte. så då funderar jag på om jag ska ringa till honom, men jag har inte hans nummer. haha, lyckat liksom.
så då går jag fram till fönstret och ser en liten filur som står där nere, och den filuren är daniel.
så jag vinkar till honom, men han tittar på mig konstigt, så antar att han inte fattar att det är jag.
jag står och vinkar helt febrilt, och då ser han!
haha stackaren hade inte mobilen med sig så han hade stått där nere och väntat på att jag ska se honom i fönstret. haha så sött!

så nu ska jag kolla på tv och vänta på att monica kommer in, vi ska på lunch. :D

PUSS på er.

Kommentarer
Postat av: syrran

han är så söt våran kusin!:D

2009-10-28 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0