lördag.

har precis klivit upp ur badet. efter ha bott i den här lägenheten i ett halvår, så är det här första gången jag badar. tände lite ljus och lyssnade på lugna favoriter, haha. men det var skönt. en timme bara försvann helt och hållet.
nu ska jag snart göra mig iordning eller a göra mig klart väldigt sakta iallafall. ska absolut inte vara ute i sista minuten som jag brukar vara.
ska måla naglarna röda, för idag är det rock chic som gäller. I'm gonna be fierce!

idag är det lördag, vilket oftast betyder fest.
ikväll är det oktoberfest här i värnamo. två stora tält står borta vid gästgivaregården och bara väntas på att bli fyllda med härligt folk. och det inkluderar det gänget jag ska dit med idag.
det kommer bli awesome.

nej, nu ska jag mysa framför tv. ses på gästgivaregården ikväll!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0