mamsingen.

nej jag ska inte ta bort den sis! däremot ska jag ta bort en annan som bara krånglar hela tiden. :(

men men, har jobbat och slitet idag. eller nej, inte direkt men jobbat har jag iallafall.
rätt lugnt på salongen, vissa dagar är vi för lite folk som jobbar, andra så är det ett överflöd på oss.
tur att jag inte ska vara kvar så länge.

fick ett chockbesked idag med. skulle ringa hem och få tag i mamma men hon svarar inte så då ringer jag till hennes jobb. men hon som jobbar säger att nej din mamma åkte till akuten i förmiddags. jag bah VA?!?!??!
va fan säger hon liksom. jag blir ju skitorolig och ringer till pappa. han bah, men det är inget allvarligt. men jo, hallå det är det!
min mamma ligger på sjukhuset och ingen säger nåt till mig??
fast det är sant jag blir alltid så ledsen när jag hör nån ligga på sjukhus, särskilt en släkting.

så efter jobbet åker pappa och jag till sjukhuset för att se ifall mamma får åka hem. så när vi ska gå in i det rummet hon ligger i så börjar jag gråta, haha pussy liksom. man vet aldrig hur det gått liksom.
men iallafall, det var gallsten. så hon ska antagligen opereras nångång framöver, det tycker jag är lite läskigt.
då måste jag åka upp till sjukhuset igen och gråta. haha.
men det kommer säkert gå bra.

snart börjar CSI så det ska jag kolla på.

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0