måndagsångest.

måndag, åter igen. fuck. varför är alltid måndagar så sjukt sega? ingen fucking aning. iallafall, var uppe vid halv sju idag och var ute och gick i 45 minuter. måste börja ordentligt med det, nu när jag kan det igen. många kilo vill jag ska radsa av, nu på en gång! helgen, vi gör såhär. fredag - jobbade, senare på kvällen kom sofia över och vi lagade mat och kollade på film. lördag - jobbade, kom hem, gjorde mig iordning, hämtade johanna och malin och begav oss till ninas inflyttningsfest. sen senare på kvällen dumpade jag och johanna malin (hahaha, eller inte) och åkte till paddy. söndag - var på ikea med mor och far. sen var jag med sofia. så det var en snabbsummering av min helg. imån är jag ledig och ska iväg coh fixa lite saker. bland annat ska mamma och jag göra storkok sen ska jag klippa. :D nu ska jag kila till tattaraffären och köpa 'pip'. hejsansvejsan!

Kommentarer
Postat av: Monika

heej Linii.. jag är inne och snokar på din blogg ;). I want to see your new hairstyle !! pussss

2009-10-21 @ 13:31:00
URL: http://monixenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0