oh sweet tuesday.

det är tisdag. oj va glad jag är (ni hör väl sarkasmen?).
nej jag är så j*vla trött, är trött efter helgen. den var hård. pjuh!
förfest hos mig i lördags, mycket trevligt. sen begav vi oss till harrys. man kan tro att jag nästan inte gör nåt annat än att gå till harrys, det är f*n deprimerande. men kul hade vi iallafall. :)

söndagen var en bakisdag som hette duga. varken jag eller monika ville, eller kunde, göra något. vi låg i soffan. ringde till mamma och bad henne komma med mcdonals och annat gott. det var väl behövligt.
kan också tillägga att jag sov som en liten bebis sen på kvällen. :D

igår var det måndag. trodde inte det var sant när klockan ringde vid 7. menar det är nästan kolsvart ute när jag går upp. blir man pigg av det eller? nej skulle inte tro det.
anyway, inte långt kvar på jobbet nu. ska bli najs!

men egentligen, vad är grejjen med det nyinflyttade paret i desperate housewives? I don't get it. vad har han gjort innnan, mördat nån? var det han som attackerade julie, eller vem fan var det?!?
I NEED SOME ANSWERS HERE PEOPLE!

ska kolla vidare på hell's kitchen nu.

tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0