onsdag.

det är onsdag idag.
jag var faktiskt jävligt pigg idag. var uppe vid halv sju och var ute och gick, det var najs.
man blir så sjukt pigg av att göra det på morgonen. är ingen "gymmet-person" som gillar att flexa musklerna där.
urk säger jag på det.
ska ge mig fan på att droppa i vikt nu, måste det. känns som om att jag får en massa pikar hela tiden. true, med ledsamt liksom. inte kul.

iallafall, var ledig igår och fick en jävla massa saker gjorda.

jobbade idag, kom sen he till mamma och pappa och fick mat, sen klippte jag dom.
nu sitter jag och kollar på Grey's anatomy med lilla sofia.
sen är det fråga olle-dokumentären. haha. det handlar om att ha sex och sånt på chartersemestrar. spännande!

och monica, du får se mitt hår på lördag. ;) partyhardy!

och syrran, vi byter för 500 i juklapp. förväntar mig sakerna jag skrev till dig.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0