pain!

I'M IN PAIN!
fi fan vad jag har ont.
har fått mina naglar fixade idag. snygga blev dom, men hon hade en ny fil så den filade bort både det ena och det andra, vilket innebär några hudbitar minus och att det pulserar i alla fina fingrar typ.
och nej det är inte okej!

weird fråga, om man får ett sms mitt i natten av en säg anonym kille, är det fylle-sms eller for real?
fick ett i natt om jag ville klippa personen ifråga och typ käka något?
jag bah hmm. vaknade ju inte av det på natten men såg det när jag vaknade.
så när jag gjort mig iordning så svarar jag på detta sms, men inget svar får jag tillbaka.
frågan är då: kom han på det på morgonen att han skämt ut sig för att han frågat, eller om jag känner mig helt bortgjord som svarade helt seriöst?
haha jag har ingen aning.
men rätt roligt är det.
ska också säga att personen i fråga har flickvän. :O

men men, nu sitter jag och planerar en eventuell resa till Lager 157 med sofia. det var längesen jag var där, hoppas man hittar nåt.

ska fortsätta vara in pain nu.
ha en trevlig kväll!

PS. IMÅN ÄR DET SISTA DAGEN PÅ JOBBET FÖR MIN SKULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0