skor.

sitter på jobbet nu. haha, tog med mig datorn till jobbet idag.
man vet aldrig ifall det är lugnt eller inte. då kan man få lite tidsfördriv.
har suttit och kollat på skor nu den senaste timmen.
fan, jag tror jag har ett beroende här, och ett dyrt sådant.

syrran, tror jag har mer skor än dig nu!

nästa, eller nästnästa vecka, ska jag och sofia till jönköping, kan bli växjö också.
då jävlar blir det mycket skor!
när jag var i IKEA i söndags så passade jag på att kolla lite. handlade två par.
när jag och sofia åker kommer det minst bli två par till.
skor är kul, men för det mesta har jag svarta skor, det passar till allt och man slipper matcha.

är väl uppe i 40 par nu eller nåt sånt. det kanske inte låter mycket, men när man bor i en etta med begrensat utrymme för sånt så tar det en väldig stor plats.
jag vill ha en walk-in closet. en väggen ska bara vara täckt med skor. åh vill ha!

nehe nu ska jag gå till skocompaniet och kolla på skor. haha sen ska jag inhandla ett par leggings på lindex.

shopaholic, JAVISST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0