suck suck suck.

party igår. jävlar vad det gick vilt till.
kvällen började med en riktigt trevlig förfest med monika, sofia, my, honken, alex och en till jag inte kommer ihåg namnet på, haha. inte lätt att komma ihåg alla. sen bar det vidare till harrys med allihopa. det är sjukt bra att gå ut med monika. hon drar till sig en jävla massa killar som bjuder på gratisdrinkar. haha, tummen upp för det! sen blev det efterfest med några weird killar som jag slängde ut rätt tidigt. men dom lyckade få med sig monikas plånbok. fi fan! så vi ringde mitt i natten och spärrade kort och sånt. det är fan att man inte kan få ha nåt i fred nångång, blir så jävla arg på det.

dagen har gått åt till att inte göra nånting. jag och monika har legat i soffan och tagit det lugnt hela tiden. najs najs, slappa gillar vi. hon åkte hem alldeles nyss så funderar på om jag ska köpa pizza och äta till kvällsmat, har varit mumma.

nej nu ska jag kolla på tv och funderar på vad jag ska äta. tihi.

ha det härligt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0