fucking pissed off.

ni kan inte ana hur arg jag är! eller ledsen kanske man ska säga istället.
jag säger det så här: JAG VILL INTE VARA KVAR PÅ MITT JOBB!
är så trött på allt jävla skitsnack som bara går runt hela tiden och aldrig
kommer fram till rätt person.
menar ska det vara så att ens chef pratar skit bakom ryggen på en?
jag tror inte det.
det hela började med när jag skulle be om löneförhöjning eftersom att
jag inte är lärling längre. vet ni vad den kärringen hade sagt till min
kollega? att jag skulle vara tacksam för att jag fått vara på deras salong
och ha fått yrkeserfarenhet. så fan heller. dom ska fan vara glada att
dom haft mig där. hade jag inte börjat där och dragit in nya kunder så
hade som legat i konkurs nu.
och igår så ringer min chef mig på kvällen. jag svarade och han började
babbla på att det saknas pengar i kassan. jag bara jaha? vad ska jag göra åt det?
han sa att det fattades EXAKT, och han betonade exakt, tusen kronor i kassan.
den jävla kuken anklagade mig för att ha tagit pengar ur kassan!
så jag ringer mamma och bölar. fattar inte att han kan säga så, har fan
jobbat där i ett år och sletit för dem. 

kommer till jobbet dan efter och chefen skulle skriva på några pappar åt mig,
så vill han prata lite. så frågar han om jag kommit på hur det kan fattas
pengar ur kassan. hur ska jag veta det? det är ju hans 15-åriga dotten, just det
ni läste rätt, som räknar kassan på kvällarna. slår vad om en månadslön om att
hon tagit dem. menar hon har till och med erkänt för mig att hon tar pengar av
sin mamma. och det är inte lite heller.
anyway, på jobbet så bryter jag typ ihop. börjar ill lipa för att jag är så jävla arg.
hade bara sån stor lust att slå ner honom. fy fan.
jag ska sluta där, så är det bara. då kan dom stå på pottkanten.

annars är det helg och äterigen är den vit. vet inte hur länge den ska hålla på.
dock ska jag dra på mig mina promenadskor och gå en runda. kanske inhandla
lite kvällsmat också.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0