fy!

kom precis hem från mor och far. käkade lite middag där och gick igenom lite papper som jag inte fixat så bra med.
helgen kan man summera med ett ord. FY!
haha.
visst den var bra men kunde varit så mycket bättre.
i fredags så kom söta kusin vitamin in, så vi åt på lilla krogen och sen begav vi oss till harrys.
jag lyckades få i mig för mycket att dricka, men det var inget negativt med det. hade hur kul som helst.
dock hamnade jag nästa i slagsmål för det var nån överförfriskad subba som betedde sig som ett, aa jag vet inte vad. tur att det fanns folk emellan annars hade det gått illa, och då menar jag inte för mig.

i lördags vaknade jag upp med kusinen och mådde skit, rent ut sagt.
det här var första gången EVER som jag legat ner en hel dag efter en fylla. jag låg till och med lite inne på toaletten. usch.
klockan åtta igår kväll pallade jag mig upp ur sängen.

sen typ vid halv ett på natten ringer en söt överförfriskad monica och frågar vad jag gör. haha. så hon och frida kom upp ett tag och snackade lite. det var trevligt.

så idag får det bli en slappar dag också, det gillar vi. funderar lite på vad jag ska äta till kvällsmat. är sugen som fan på en pizza. (A)

nehe, nu ska jag stryka lite, sen ska jag dammsuga. duktiga jag!

laterrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0