glad flicka!

okej så här är det. jag ska göra min gesäll nästa år, men har ingen modell. hjälp mig? frågade henne jag jobbade med men stackars hon kunde inte lämna barnen för en halv dag typ. big suck? sen frågade jag henne om vi kunde byta ledig dag men det ville hon bannemig inte. inte ska jag vara snäll mot henne mer iallafall!

helgen var lugn som fan. efter mitt bråk med sofia så pratar vi inte mer så det blev ingen utgång. tråkigt, men skönt att sitta hemma en helg och inte dricka nåt, börjar känna mig som en alkolist? not good!

har varit ledig idag. var hos tandläkaren. jag har fina tänder sa hon! en sak som är bra iallafall, även och jag tenderar att röka lite mer än vad jag egentligen borde göra. smäll på fingrarna lina!
så var och käkade lunch med mamma på stan och gick i lite affärer. köpte en snygg tröja idag och bh, najs som fabian!

sen till den braiga saken för dagen, JAG HAR BOKAT TID FÖR TATUERING NU! wuhu, inga mer små nu, det blir en stor. :D

nej nu ska jag diska och städa iordning lite.

hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

vad har ni bråkat om? :S vad tråkigt!

2009-09-08 @ 19:30:07
Postat av: thess

din lilla baldrottning ställer gärna upp för dig om du behöver, du ställde upp för mig så det är det minsta jag kan göra, om du inte behöver ngn långhårsmodell förstås ;) puss på dig lina

2009-09-08 @ 22:46:53
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0