helg.

det är helg. jaså? det har jag inte märkt. eftersom jag bestämt mig för att ha en vit månad denna månaden så blir det inte till att dricka en gnutta alkohol. kommer jag klara det? kanske ska sätta upp ett vad om vilka som tror jag klarar det och vilka som inte gör det. eller?

har varit och klippt idag redan, klockan elva skulle jag vara hos sofia och hampus. och gissa när jag gick upp? vid åtta! herregud.

pratar fortfarande inte med sofa, och vet inte hur länge det ska pågå. rätt surt, för hon hade alltid tid till att umgås med en. kanske är vänskapen över? vem vet.

thess, tack för att du är så söt. haha. :D dock behöver jag en modell med kort hår. hade jag behövt långhår/mellan så hade jag gladeligen valt dig.
så får fortsätta leta lite.

nehe nu ska jag äta chokladmousse med crisp, yummie!

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0