ledighet!

yeaj, jag är ledig idag! fan va härligt!
först var det bestämt med sofia att vi skulle till jönköping där pengarna, som jag egentligen inte har, skulle få rulla. men så blev det inte. arg över nånting som jag inte förstår. men anyway. blir att jag drar till växjö med mamma mor istället. det är bra sällskap! :D

fick svar från jobbet som jag sökte till också, det blev ett bestämt nej. gosh vad hon går miste om nåt säger jag bara. her lost!

nej nu ska jag kolla klart på min film. aristocats it is!

POSS!

Kommentarer
Postat av: emma

synd att du inte fick jobbet :(

du får la söka vidare...hoppas ni hade det trevligt i ösregnet idag ;P

2009-09-03 @ 16:35:32
URL: http://enmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0