ouch!

dagen började kasst som vanligt med att chefen anklagade mig för något. han måste tycka det är roligt.
anyway, hade en kund nu i eftermiddag. började klippa som vanligt och rätt som det är så schwosch!, saxen klipper upp en stor hudbit och det typ forsar bara blod. shiet tänkte jag. på med ett plåster och fortsätt klippa. sen ser jag att det kommer blod från de små, små hålen i plåstret. drar på ett till men det går igenom det med.
det liksom svartnar lite för ögonen och jag mår lite illa. det slutade inte blöda så min arbetskamrat fick klippa klart honom.
sitter och trycker på det med det slutar inte. ringer till mamma i panik och hon säger att jag ska ringa vårdcentralen. så jag gör det och får komma dit. det hela slutade med att jag turligt nog slapp sy men det är ihoptejpat. kommer få ett sött litet ärr där antagligen. så nu är jag ledig tills torsdag för man ska inte få det blött de första dagarna.
slippa jobba, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0