Saw VI

Saw VI is the sixth installment in the Saw film series. The film, which began shooting on March 30, 2009, will be released in theaters on October 23, 2009

förstår ni vad som står där upp till? jag är i extas.

Jag är happy som fan. satt och kollade på ett program som går på MTV, Scream Queens, och de öker en skådespelare som ska spela en roll i den nästa Saw-filmen!
så det ska komma en sjätte. älskar de filmerna! :D
med tanke på hur den femte slutade så var det ju praktiskt taget helt självklart att det skulle komma en sjätte.
hoppas på att den kommer leverera lika mycket som de andra filmerna.
seriöst, när jag ser dessa filmer så håller jag på att pissa på mig för att jag är så rädd, men god damn it va bra dom är!

så den som har mod att kolla på denna film på bio med mig när den kommer till sverige, får gärna hojta till!

här kommer trailern till den. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=5lbCf_4FoJU 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0