städdag.

jag är ledig idag! YEAJ! så nu har jag dammsugit, dammat av hyllor och bord och skurat lägenheten. känner mig mäkta stolt.

har varit på stan idag med, lunchade med morsan och shoppade lite grann. en kort mc-jacka i skinn, en snygg halvpolo tröja, nyckelskåp och en klädhängare. mycket najsiga saker.

just det, har blivit sams med sofia nu också, haha det var fan på tiden. så hon och jag drog på oss promenadskorna imorse och gick osudden runt. det blev man pigg av.

så nu ska jag inte göra ett skit i eftermiddag. tänkte jag skulle gå till willys och handla lite dock + få lite mer motion. det behövs. operation gå ner i vikt har officiellt börjat. får hoppas det går bra.

nehe. nu kilar jag. tjo!

Kommentarer
Postat av: emma

du glömde att min mor o bror tittade in ;P

puss påre

2009-09-16 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0