bästa systern.

fy fan va bra hon är!
man kan nog inte ha en bättre syster än vad jag har.
imorse när jag låg kvar i sängen så gick hon upp och började städa i min lägenhet, baraför att hon tyckte det såg ut som ett bombnedslag.
bäst asså!
 
iallafall.
igår var vi hemma hos söta kusin vitamin emma.
vi gjorde tonfisksallad och åt smaskiga saker till de desperata hemmafruarna.
mycket trevligt.
dock när vi skulle åka hem så tittade vi ut och det SNÖADE!
INTE HELT JÄVLA OKEJ!

för en stund sen så haglade det ute också.
vad är det för väder den här jävla vulkanen ställt till med?!?

Kommentarer
Postat av: emma

tack för ni kom! så mysigt :D vi borde verkligen göra sånt oftare..ge mig mer timmar på dygnet haha puss

2010-04-21 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0