das weekend.

ja herregud, det har minst sagt varit en fartfylld helg.
har inte varit en lugn stund för fem öre, men det gillar jag!
i fredags så jobbade jag så klart, sen på kvällen smed jag lite planer att umgås med frida älskling som äntligen hade kommit hem från en lång tripp till stockholm.
vi gick och handlade lite gott sen satt vi uppe till tre på morgonen och drack en massa vin, tjötade massa skit och skrattade som bara den.

i lördags tog jag en välförtjänt sovmorgon och vaknade strax innan ett.
riktigt längesen jag vaknade så sent måste jag allt påpeka.
så det var till att skynda på med kläder och göra sig iordning för jag skulle göra några ärenden på stan innan det skulle stängas.
på kvällen så var det FEST!
sån jävla fest det var!
jag skojjar inte när jag säger att det var runt 20 pers i min lilla etta på 35 kvadrat.
det var smockat med folk och skitkul!
efter "lite" förfest så drog vi till harrys.
måste säga att harrys var sjukt kul i lördags och kom inte i säng förrän runt 4 tiden.

sen i söndags vaknade jag upp vid 9, och inte bakis!
tjoho!
dagen spenderade i soffan med monika och vi gjorde inte många knop.
en riktig slappar söndag.

drar till med några kort sen i lördags.

     

har ett skitroligt filmklipp sen i lördags också.
men har ingen aning om hur man lägger upp filmer här? hjälp?

men men, så såg min helg ut.
nu sitter jag på jobbet och fixar o donar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0