"dreggel, dreggel"

jag dör, seriöst, verkligen.
vet ni vad det snyggaste som finns är?
jo, när man har tatueringar längs med hela armen, en helt jävla sleeve fullt med snygga tattoos.
det verkligen vattnas i munnen på mig!
speciellt när man ser en kille med hela armarna fulla.
då kan jag stå helt och stirra, för så snyggt tycker jag det är.
hade jag inte jobbat som frisör, så hade jag redan haft flera stycken på armarna.
men nu när det är som det är så får man sätta de på ställen som man kan täcka över.
snart kommer den sjätte, och efter sommaren fyller jag på den jag har på ryggen. :D

när jag inte har nåt att göra på salongen så brukar jag sitta och söka på olika tatueringar, liksom söka inspiration vad jag skälv vill göra.
just idag har jag suttit och kollar på www.gaddad.se och dregglat.
fy vad mycket snyggt det finns!
som sagt, sjätte på G och påfyllning sen på ryggen med.



I LIKE, BIG TIME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0