fullt ös medvetslös.

haha jaa så kan man väl sammanfatta min helg.
innan jag skulle gå och lägga mig igår kväll, så skulle jag bara lite helt random klia mig i huvudet.
dock tog det inte lång stund innna jag märkte den fetestora bulan mitt på huvudet.
hade sårskorpor där också, så det måste ha blödit (stavning?).
men när har jag fått den?
ingen jävla aning.
haha, lyckat lina, väldigt lyckat.

iallafall, skulle haft en lugn helg men det slutade med party som fan i lördags.
jag, sarah och en som hette ewelina förfestade hemma hos mig och drog senare till parken.
hur kul som helst där!
enligt mig då, haha.
så jag mådde som jag förtjänade igår. låg och sov hela tiden, var så sjukt trött.
däremot var jag inte jättebakis, bara jävligt trött.
thess kom till mig sen igår kväll och vi kollade på film och chittchattade lite. :D

lägger ut lite bilder sen i lördags också.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0