HEJ!

måste säga att helgen verkligen har gått väldigt fort.
även att det har två extra dagar ledigt, så bara swischade den förbi.
tänkte jag skulle dra en snabbresumé för er vad jag har haft för mig.
torsdag: jobbade på dagen och på kvällen var det fest som slutade i en ordentlig fylla och en jävla massa minnesluckor.
fredag: vaknade upp och mådde väldigt bra faktiskt. åt påskbord hemma hos mormor med släkten och på kvällen var det inflyttningsfest hos en som heter malin, dock väldigt nyktert för min del.
lördag: mamma och jag var i jönköping och strosade runt. var inne på IKEA och hittade saker till salongen som jag behövt. på kvällen där var det åter igen fest. först förfest hos frida som slutade på harrys. och även nattamat på OKQ8 med monika och fredrik.
söndag: riktigt slappedag. monika och jag åt bakismat, hon åkte hem och jag spenderade hela dagen i soffan. haha.
måndag: och sista dagen på ledigheten var jag i salongen och satte upp lite hyllor och småfixade lite. sen hem till mamma och pappa och fick lite föräldrarkärlek. åkte hem mot kvällen och kollade på tv och hade det najs.

så mycket bra resumé tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0