lördag.

hej småskitar!
shiet pommesfrites vilket drag det var igår.
hade skitkul men brudarna, och harrys var faktiskt roligt för en gångs skull!
och vet ni vad?
jag har minnesluckor. det är fan en first time!
känns helt konstigt. det är mest från det att vi skulle gå från harrys och hem.
hmm, gillar det inte.

ikväll ska jag iallafall på inflyttningsfest hos en som heter malin.
monika och sarah kommer snart och hämtar upp mig.
dock blir det ingen utgång efter det, ska troligtvis ut imån istället.
wihu!

och imån ska jag till ikea!
yeaj!
ska köpa lite saker till salongen, det är alltid nåt som fattas.
kommer säkert komma hem med en massa mer saker än vad som egentligen behövs.
det brukar bli så för mig iallafall.

nej nu ska jag kila. snart kommer skjutsen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0