min födelsedag!

åhh!
igår fyllde jag 21.
fan jag känner mig gammal!
men iallafall.
dagen var hur bra som helst.
det började med att jag fick frukost på sängen av mamma, sen fick jag reda på att jag fick lägenheten som jag tittat på.
sen gick vi på stan och handlade lite och åt.
på kvällen åt jag och mamma ute på restaurang, åt och drack gott.
sen mötte jag upp mina brudar i min lägenhet som de hade smyckat ut med massa ballonger.
såå söta. :)
vi festade gärnet och det var all-in.
sen bar det av till harrys för att skaka våra lurviga!

så nu sitter jag här i morgonrock och mår som jag förtjänar. haha.
mamma kommer snart med mat och sen ska jag packa för imorgon bär det av TILL NEW YORK BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0