party on.

yes fan.
idag är det all-in, as usuall.
jag har lovat martina att jags ska dricka åt henne, så det kommer allt bli full rulle ikväll! :D
igår kom lilla fridis till mig, har saknat det lilla frukten (ja, det är internt).
vi satt uppe till tre på natten och drack massa vin och snackade skit.
mycket mysigt!
kände att man blev lite rund under fötterna sådär mot slutet.

ikväll ska hela "gänget" ut och svänga våra lurviga.
herregud, min lever mår verkligen inte bra med tanke på allt festande som det har blivit nu de senaste veckorna.
men äh, skrumpnar levern så är det bara att skaffa en ny! ;)

nehe, sitter och kollar på sandhamn på trean.
hade nog gärnat velat åka dit, det hade nog varit fest som fan. :D

hmm tror jag ska ta en powernap nu. känner att det är dags, med tanke på att jag gick upp vid halv ett idag. ;)

ha en för jävla trävlig lördagskväll alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0