pre-birthday celebration.

det kan man säga.
mormor och morfar, farmor och farmar, mamma, pappa, syster och jag trängdes i min lilla etta igår kväll.
efter som att pappa och johanna åker till barcelona ikväll så fick jag firas lite i förtid.
fyller ju år på lördag annars. :)
vi åt lite frallor och fikade lite, världens godaste tårta hade mamma fixat.
presenter i massor, även att jag inte hade önskat mig ett smack. haha, det är så det ska vara.



    

detta var alltså vad jag fick:
- nytt batteri till min kamera som var välbehövt
- en brödlåda som kommer passa finfint i nya lyan sen
- 400 dollar till USA-resan
- ansiktsbehandling på Senses är för jävla nödvändigt
- en mixer så nu kan jag göra en massa smoothies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0