spindelfobi.

till max kan jag lätt säga.
jag har fått sådan spindelfobi att jag får utslag för att jag bli så stressad när jag ser en spindel.
kolla bara på bilden nedan!



ser ni hur hemskt?!

jag ska berätta.
det var i lördags och jag stod i mitt badrum och letade efter ett nagellack som jag skulle ha för kvällen.
så ser jag att det är nåt som dimper ner i badkaret.
jag reflekterar inte så jättemycket över det, förrän jag ser att saken i själva verket rör på sig!
i detta stadium utbryter min panik.
det är en spindel i mitt badkar och det är ingen liten heller, vi snackar 5-kroners storlek på den!
helt jävla gigantisk.
som sagt, jag får panik, händerna skakar, kan inte så still.
det första man bör göra är så klart att döda den jäveln, men det kan inte jag.
jag tror att spindeln kan hoppa två meter och bita mig, ja jag tror fan det.
så jag springer ut genom badrumsdörre och stänger.
då tror jag på allvar att den försvinner.
men då kommer jag på en smart idé: jag hämtar en bunke och stänger in honom!
gock inte så bra, tydligen hade jag en liten urgröpning på ena sidan (där man kan hälla saker ur) och spindeljävlen kryper ut därifrån.
shiet tänker jag än en gång, och paniken blir bara större.
då tar jag mig till mod och gå fram till duschslangen och spolar så in i helvetes mycket vatten.
tror vattnet stod på i en kvart.
så ringer jag till mamma, syrran och monika och berättar.
alla typ dog av skratt.
det dumma var att jag skulle duscha i denna dusch lite senare.
står och glor överallt hela tiden, ifall det skulle komma nån spindel så skulle jag vara förberedd!

så, nu vet ni hur mycket jag hatar spindlar.
punkt slut, adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0