yes yes yes.

yes, yes, yes.
haha det påminner mig om när familjen är utomlands och yes, yes, yes är det enda min mamma kan säga.
när vi var på Mallorca 07 så sa vi att för varje gång du säger yes så ska du lägga en euro i en burk.
självklart gjorde hon inte det, men hade hon gjort det så hade den burken fyllts upp väldigt fort.

men det var inte det jag skulle skriva.
det jag skulle skriva är att jag känner att jag kommit in i en bra period nu med träning och kost och sånt.
det händer grejjer liksom!
jag är happy och man behöver inte en massa bantningspreparat för att man ska gå ner i vikt.
så om jag fortsätter i samma takt nu fram till sommaren så kommer nog rätt många kilo försvinna.
vi håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0