duktig som få.

igår var nog den dagen då mamma fick hoppa upp och sätta ett kors i taket för alla de saker hon såg mig göra igår.
jag putsade, dammade, strök mina kläder, dammsög, satte upp krokar.
ja herregud, är fan förvånad över mig själv?
ikväll hade jag tänkte träna och skura golvet, även handla.
får så om jag hinner med det, ska nämligen äntligen färga håret idag!
no more utväxt!
även ett litet klipp ska det bli också, känner att det är aningens nödvändigt.

btw, va fan jag vill också åka till måndagsklubbe i halmstad nångång?
jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Sarah den rara

Lina det är sista ggr på måndagsklubben nästa vecka , vi kan åka dit :)

2010-08-03 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0