extremist.

jag är nog ett fall av extremist.
igår när jag kom hem från jobbet så lagade jag lite mat, sen la jag mig ner i soffan för att vila en stund.
kände att mitt huvud verkligen värkte, så skulle ta en quick nap.
istället vaknar jag vid åtta och tänker, mja jag kan ju sova till nio så vaknar jag när CSI börjar.
men icke, vid lite över tio vaknade jag.
hur fan kunde jag sova så länge?
det roliga är att när jag vaknat, så gick jag och tog bort sminket och borstade tänderna och sedan gick och la mig igen.
så jävla skönt.
dock fick jag sova i min soffa i natt igen, eftersom att jag sov hela kvällen så hade jag missat att bädda sängen.
blöh.
jag gillar inte att sova i min soffa.
får ont i ryggen och axlar.
får väl ta och bädda den idag, och även dammsuga.
OCH ta en springrunda ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0