helgen.

ännu en helg som bara har flugit bort.
tycker att alla helger borde bli två dagar längre, hur bra hade det varit?
känns som om när man festar en lördag och sen bara ligger och slappar hela söndagen, då känns det inte som om man har haft någon helg alls, eller hur?
jag röstar på iallafall en helgdag till.
helgen hade kunnit börja på torsdagen istället, mycket bra hade det varit.

hur som haver, helgen har varit kanon, vilket den alltid är.
i fredagas drog jag, jossan, frida, sarah och månkan till jönköping för att spana i taylor lautner i Eclipse.
eller okej det var mest jag som dregglade jake i filmen, men va fan. haha.
filmen var sjukt bra tyckte jag och jag längtar tills nästa kommer ut.
ska bannemig köpa alla filmerna så jag kan sitta och kolla på jake i smyg.
hans kropp is to die for.

i lördags så skulle vi fira lilla frida som fyllde år igår, så jag och jossan bakade tårta som såg ut som om en femåring gjort den, haha, sen satt vi på min balkong och tjötade i några timmar.
himlans mysigt.
på kvällen drog vi till frida sen och partajade och det blev även en liten sväng till gästis, vad annars?
så det var kanonbra stämning hela kvällen!

och igår blev det en slappisdag med pizza och film med månkan.

slänger upp några bilder sen i lördags.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0