hipp hipp hurra!

idag säger vi grattis min underbara storasyster Johanna som fyller 23 år idag!
GRATTIS DIN GAMLA HAGGA! ;)

för övrigt var vi ute och sprang imorse, otroligt skönt är det att springa faktiskt!
även att min kondition är i botten så är det den där känslan av att man har varit duktig som pushar på en att göra det.
det svåra kanske är att komma upp på morgonen, men när man väl kommit upp och har gjort sitt så är det skönt att komma hem på kvällen och inte göra ett skit.
inte vara tvungen till att gå ut och gå.

igår träffade jag nog årets sötaste hund!
var hemma hos frida och myste med mina brudar så kommer matilda upp med sin lilla chihuahuavalp, Dolly.
åhh så himlans söt!



matilda, behöver du hundvakt nångång så är det bara att hojta till!


Kommentarer
Postat av: matilda

haha de är bra ;)

ooh min bäääbis!!

2010-08-20 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0