kallt.

imorse när jag pallade mig ut för en powerwalk, så var det för jävla kallt ute!
kunde nästan tro att det var vinter ut.
för det första såg det ut som frost på gräst utanför huset jag bor i, men det visade sig senare att det bara var en jävlans massa dagg. haha.
för det andra så kom det en massa vit rök ur munnen när jag andades?
och NEJ jag rökte inte.
svär på att jag trodde jag hade sovit i flera månader och att det nu var vinter, haha.

vet ni?
jag har typ slutat röka!
eller jag har inte rökt någonting alls mitt i veckan utan bara när jag har festat!
känner mig så sjukt duktig. :D
(ska bara försöka få de andra girlsen att haka på min trend.)


Kommentarer
Postat av: lucke

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-08-27 @ 11:21:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-27 @ 11:28:52
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0