18 dec.

Hej och hå i rimstugan!

Känner att uppdateringen i denna blogg suger som f*n just nu, men vad ska man egentligen göra när man har en dator som är på lagning? Nån som har ett förslag kanske? Orkar inte mobilblogga heller, för jag tycker inte det är kul. Så jag får passa på att skriva lite när jag har tillgång till någon annans dator.

Just nu befinner jag mig i Göteborg med familjen hemma hos min syster. Har sprungit på stan hela dagen och kollat lite i affären, har förresten hittat mina ultimata festskor. Kilklack i svart leopardmönster och inte heller särskilt höga så kan ju ha de annars också.
SHIET VA SNYGGA! Dock kände jag att mina pengar inte räckte till ordentligt så jag ska kolla sen när årets mellandagsrea kommer igång. Förhoppningsvis är de på rean då!

Drar hem imån och då ska jag få sätta upp min gran! HIHI! Kommer bli hur fint som helst, namnam.

Nehe, tror fan jag ska gå och lägga mig. Ingen vill kolla på samma film som jag så då skiter jag i dem!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0