kan man kalla det för tradition?

Jag brukar alltid göra det i slutet av en månad, för det kan vara kul att kolla tillbaka.
Nu undrar ni säkert vad jag pratar om, och det ska jag tala om för er.
Jag pratar självklart om att kolla tillbaka på gamla blogginlägg från samma månad förra året.
Man vill gärna kolla lite vad man gjorde förra året vid denna tidpunkt och se hur man gjorde blogginläggen.
Kan ju säga att det inte var några bilder alls då, haha.
Kollade igenom både november och december, tror det var typ 5 bilder MAX.
Nu har jag lite mer.
Lite roligare att läsa när man har lite bilder och inte så mycket text (som det ibland kan bli för mycket av).

Vad tycker ni?
Nåt man ska göra bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0