Lycka.

Jag har äntligen fått tillbaka min kära datorn som har varit på vift ett tag nu! Känner mig hel nu igen, haha.
Man är verkligen handikappad utan sin dator och mobil. Tur att jag har haft gratis surf på mobilen, annars hade jag inte överlevt. Nu har jag tagit mitt pick och pack och dragit hem till föräldrarna inför julen. Ska stanna här tills juldagen för då drar jag hem igen och kör förfest hos mig innan Harrys! Kommer bli så jävla awesome! Imorgon är det jul också, åhh allt är så bra! Kommer inte kunna sova inatt, har alltid haft svårt för att somna dan före doppardan. Mina nerver är inte att leka med, haha. Är alltid som ett litet barn på nytt igen, härligt! Nu ska familjen (minus syster som sviker traditionerna) äta minikulbord och kolla på Bingolottos uppesittarkväll. En nedrans massa godsaker har det laddats upp med! Namnam.

Nu ska jag äta, ha det gött där hemma dan före dan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0