realitycheck.

Hade nog en av de hemskaste mardrömmarna någonsin inatt.
Det var nog den mest verklighetstrogna drömmen jag haft!
När jag vaknade upp så trodde jag fan att det hade hänt.
Drömde om att jag gick hem från stan på kvällen och var nära där jag bor och så tittade jag upp och såg att det lyste i lägenheten. Sen helt plötsligt så släcktes det. Såg även att fönstret var öppet.
Så sen när jag kom upp i lägenheten så låste jag upp dörren och såg mig omkring och såg att balkongdörren stod öppen och att det var fotsteg på balkongen. Sprang och hämtade en kniv och ringde mamma, som inte trodde mig! Det var verkligen helt sjukt.
Vaknade upp av att väckarklockan ringde, fy fan. Trodde verkligen det hade hänt på riktigt.
Så imorse när jag gick upp så gick jag och kollade så att balkongdörren och alla fönster var stängda, haha.
Så kan det gå.

Hörrni, tänkte också bara säga att jag tänkte lägga det här bloggandet på is ett tag.
Kanske nåt inlägg då och då, men inte flera varje dag.
Kommentera bättre så kanske jag uppdaterar mer. ;)


Kommentarer
Postat av: syrran!

uppdatera! gav ett träningspass till mamma med, du får följa det med sen byter jag ut det efter två veckor med andra övningar :)

2010-12-28 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0