bitter.

ja jag är fan bitter idag.
min hårbotten kliar som fan, och känns som jag har rivit upp hela den.
vaknade nog på fel sidag idag.
när jag kom till jobbet så satte jag på mobilen.
så pep det till.
det var från min försäljare.
det var nåt i stil med detta " min son är sjuk. ringer dig sen."
ÅHH!
när hon skriver "ringer dig sen" så vet jag innerst inne att hon inte kommer göra det.
gör hon inte det så kommer jag tracka henne tills hon svarar.
jag har hennes hemnummer, SÅ DET SÅ!

en annan grej med.
när jag hade fixat håret nu på morgonen, plattat det och så, så såg jag att det var rätt så ojämnt.
suck fan.
orkar inte gå tillbaka, tänkte att min försäljare (hon har haft en egen salong innan) kunde fixat till det.
sen ser det så avklippt ut baktill.
vill inte heller börja karva i det själv, för vem vet hur det skulle se ut.
så det blev jag också bitter över.

ska försöka få tag på monika idag med.
måste prata med henne om hon ska med till umeå över påsk.
SÅ MONIKA OM DU LÄSER MIN BLOGG IDAG OCH JAG INTE RINGT SÅ KAN DU VÄL SLÅ MIG EN PLING?
-
dessutom är det aerobics idag du. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0