ELLE.

ELLE-tidningen.
varför i hela friden slutade jag prenumerera på den?
den innehåller alla de saker som jag vill kunna läsa i en tidning, plus den stora mängden av mode som finns i tidningen.
har inte läst klart den dock, det är ju ett x antal hundra sidor i den som man inte direkt öglar förbi.
jag är en sån att när jag köpt en tidning så bläddrar jag inte igenom det det första jag gör.
jag börjar på sida ett och bläddrar absolut inte i förväg.
det är ett big no-no.
det kanske låter lustigt, men då blir det roligare att läsa.
nya surprises hela tiden.

btw, efter jobbet ska jag hämta ut ett paket innehållande mina nya SKOR!
slänger upp en bild på dem imån antagligen.

ikväll är det även mage-rumpa-lår som gäller.
kommer inte kunna gå imån.
men hey, det är najs!

later.

Kommentarer
Postat av: Leila

Söt blogg kika in i min och lämna spår efter dej (:

2010-02-16 @ 16:18:14
URL: http://lleila.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härligt blgog :D



är allt bra annars? :D

2010-02-16 @ 16:20:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0