en trött filur på morgonkvisten.

gårdagen måste nog ha varit årets hittills slappaste dag.
låg i samma position i soffan säkert hela dagen.
dock kände jag framåt kvällen att man hade lite ont i ryggen, så jag vände på mig och la mig på ett annat sätt.
det gjorde susen. hehe.
monkan, den andra trötta filuren, crashade på min soffa.
hon var för trött för att köra hem, can't argue with that.
så vi (jag) gjorde god frukost imorse och nu sitter jag på salongen.
vi får se om min annons i tidningen gjorde susen.

tänkte jag skulle langa lite bilde från i lördags.
helt otroligt att jag ens tog fram kameran, brukar glömma den nuförtiden.

  

mer bilder än så har jag inte ork till att lägga upp.
bilderna är tagna med min systemkamera och filerna blir så jävla stora.
och nej, jag orkar inte komprimera dem heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0