freshyfresh.

imorse åt jag nog det godaste frukosten på länge!
naturell yoghurt med banan och solrosfrö i, mackor på grovt bröd och ett glas juice.
MMM!
kände energikicken ordentligt.
har beställt ett bröd utav mamma med, absolut fullkorn heter det.
riktigt nyttigt, och det är även det jag ska bli nu. Nyttig.
ikväll är det coreträning som står på schemat.
skippade träningen igår och käkade tacos med monika istället.

och måste visa en äcklig sak.
jag har ju rätt många hål i öronen och ibland måste dessa örhängen rengöras.
så då tar jag ett shotglas (som jag endast använder till rengöringen), häller tvål i och varmt vatten.
sen lägger jag i mina 7 örhängen (4 till hål har jag i öronen) och låter dem ligga där några dagar.
bild? javisst.
varsågoda.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0