god damn!

fi fan.
jag har sån jävla träningsvärk i framsidan av låret.
it totally hurts.
kände av redan igår från träningen i söndags att det skulle kännas.
så igår var jag inte särskilt pepp på att gå till aerobicsen.
men gjorde det iallafall.
dock fick jag ju ångra det idag.
har så ont att jag hade svårt att sova igår natt + att jag fick hämta bilen hos pappa för jag kunde inte gå till jobbet.
haha jobbigt läge?
indeed.

så nu sitter jag på salongen, har pratat med en tjej från Värnamo Nyheter.
ska annonsera lite i den tidningen. :)

mami kommer idag med.
ska göra henne snygg som fan i håret.
hon säger att hon är så trött på det gråa och vill färga det jättemörkt igen.
men icke, tänker jag inte göra.
ni ska få se. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0