i plånboken.

oftast när jag beställer något på internet eller handlar i butik för den delen också, så brukar jag till 98 % betala med kort.
det är smidigare och när man handlar med det på internet slipper betala en massa extra för frakten och den där lilla lappen som man ska få hem i brevlådan när man får hämta paketet.
med andra ord, det är bättre helt enkelt.
det är nämligen så också att jag blir lika förbryllad varje gång över hur många kort som jag äger.
det är helt sjukt.
och det som är ännu sjukare är att jag behöver alla.
menar största delen i min plånbok går åt till alla korten.
sen föredrar jag att betala med kort också, så det är väldigt sällan jag har pengar i plånboken.
så, tänkte jag skulle visa en bild på hur många kort jag egentligen har.
enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0