kärlek till den bästa människan på jorden.

när jag slutade jobbet idag så kom mamma för hon skulle hämta dagens kassa.
så vi fixade det och så skulle jag hjälpa henne bära ut saker till bilen.
så såg jag en lindex-kasse ligga där bak.
den var till mig.
åh mamsen!
hon hade köpt den kavajen jag ville ha och en boustier(?) till mig.
lookilooki.

 

bästa underbara mamma. <3

skulle fixa lite på stan också innan den stängde igår.
skulle bland annat hitta några krokar till salongen och köpa mammas födelsedagspresent.
kom även hem med denna sakemojsen.
kände att jag behövde en sådan.
man vet aldrig när man ska blanda drinkar.

 

imorse var jag uppe rätt tidigt.
skulle på ansiktsbehandling vid tio.
fick det i presentkort i julas.
efteråt känns det ju som en bebisrumpa.
och så hade jag egentligen behövt köpa en riktig rengöring och fuktighetskräm
för min hy har blivit så nedrans torr och det gillar jag verkligen inte.
men jag hade inte direkt råd med det paketet man kunde köpa.
kostade runt 1200 så kände att det var rätt maffigt.
skulle jobba sen vid 12 också.
en kund som ville klippa och färga.
så när jag var på väg ner till jobbet så ringer jag mamma och pratar lite.
så berättar jag om den krämen, att vi kunde köpa den nästa månad.
när jag är på jobbet sen kommer hon in och i handen har hon en påse.
ja, med vadå i?
jo mina hudprodukter! :D:D
förstår ni hur underbar, bäst min mamma är?!?!
det gör jag knappt heller, hon är för bra för att vara sann ibland.
ska betala typ halva nästa månad när man får lön igen.



så förhoppningsvis kommer min hy bli kanon nu.

nu ska jag vila lite och ikväll är det PARTY!

over and out, for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0