konstig vana.

ibland då och då, när jag känner att jag tränat eller shoppat mycket så brukar jag slå mig ner i min soffa och killa på mina ben och armar och kolla efter eventuella blåmärken eller om det kommit upp nått nytt som EJ borde vara där egentligen.
igår var det en sån dag.
innan jag skulle gå och lägga mig så studerade jag mina extremt långa ben efter nya blåmärken eller födelsemärken.
hittade detta på foten.



det är från i helgen när jag var i parken, i greklaved.
kom ihåg att jag skulle hjälpa sarah med hennes hår och jag lyckas på nåt sätt bränna mig på plattången.
MEN PÅ FOTEN?
det är ett mysterium hur jag kunde göra det.

hittade även detta.
tyckte jag var lite kul faktiskt.



har tre födelsemärken som sitter i ett rakt led enligt mig.
Orions bälte liksom.
awesome!

nån annan som har nåt weird som de vill tillägga?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har en pil av födelsemärken som pekar uppåt på min handled..haha.. jag kan visa när jag kommer hem!

2010-02-10 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0