småpanik.

jag är en sån person som hatar att tjata på folk, verkligen.
tycker det är jobbigt att påkeka att någon är skyldig en nåt,
eller glömt lämna tillbaka nåt.
helst gör jag inte det, men om det kommer på tal, slinker det gärna ner en kommentar.
därför känner jag mig som ett arsle när jag tjatar på stackars monkan hela tiden.
systern min och jag pratade nämligen om att jag kanske skulle åka upp till umeå över påsk,
och hon tyckte det varit kul om jag ville ta med nån.
så jag frågade såklart monika.
men hon skulle jobba på påskafton, men skulle fråga om hon kunde byta.
anledning till att jag tjatar är att dessa flygpriser blir allt högre och högre,
och snart känns det som att det kommer bli för dyrt att åka dit.
så monika, har du frågat än? haha. (sorry!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0