värnamo sjukhus...

...är ett helt mysterium.
vartenda gång jag varit där så har jag bannemig gått vilse.
det är sjukt stort, finns flera tusen olika ingångar och en jävla
massa skyltar, men jag lyckas alltid med det omöjliga.
likaså idag när jag skulle dit.
mamma hade redan gett mig instruktioner, men jag lyckades gå vilse iallafall.
jag skulle till kvinnohälsovården, men kom till kvinnokliniken.
varför har de två avdelningar med så lika namn?
och när jag hade varit på kvinnokliniken (där jag inte skulle vara),
så fick jag en beskrivning till kvinnohälsovården, men det gick inte vidare bra.
haha.
jag är så sämst.
dock hittade jag rätt till slut, genom många om och men och även några svordomar här och var.
det roliga är att jag ska tillbaka till sjukhuses ikväll med.
mamma ska opereras för gallsten idag och jag ska besöka henne ikväll efter mitt yogapass.
baraför att vara en snäll dotter, så ska jag ha med mig en blomma. :)
OCH jag kommer gråta.
jag gör alltid det när det kommer till sjukhus.

anledningen till att jag gör det är att när min gammelfarmor las in på sjukhus för två år sen tror jag,
så gick hon bort.
det var också första gången jag hälsade på en släkting på sjukhuset
och så slutade det så.
därför jag inte gillar det.
undviker det så mycket som möjligt.
endast onda saker händer där. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0