cocktails!

mhm, monkan och jag fick världens genialiska idé igår när vi flummade som mest.
vi ska ha en drinkkväll!
eller ja rättare sagt; hon, jag och några till.
hur kul hade inte det varit?
alla tar med sig tillbehör till varsin drink.
ju mer folk, ju mer drinkar.
yummie.

fast detta blir ju då efter januari-månad.
denna månad är som skrivet en vit sådan.
känner att levern är lite slö och att kroppen behöver rensas ut liksom.

men drinkkväll.
I like.
ibland får vi allt till det. mhm.


ps. monika, jag fick till ögonbryna riktigt bra idag. dock funkar det inte riktigt bra med ögonskugga.
haha. ds.

Kommentarer
Postat av: Martina

Drinkkväll kör vi när jag kommer hem :) hihi. I will be looking for it!

2010-01-20 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0